Poszukujemy osób na stanowisko

Promotor Sprzedaży Samsung

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planów sprzedażowych, jakościowych i merchandisingowych pracując na terenie sklepu jednego z naszych partnerów handlowych.

Poszukujemy osób, które:

- są gotowe do pracy w weekendy,

- mogą pracować ok. 30 godzin tygodniowo,

- znają rynek elektroniki/technologii użytkowej,

- mają silną motywację do realizacji wyznaczonych celów,

- łatwo nawiązują kontakty,

- posiadają wyjątkowe umiejętności sprzedażowe i prezentacyjne.

Dodatkowym atutem będzie:

- doświadczenie w branży IT/Telecom,

- znajomość technik sprzedaży.

Jako Promotor będziesz odpowiedzialny za:

- aktywną sprzedaż i promowanie produktów marki Samsung,

- raportowanie sprzedaży i stanu ekspozycji,

- realizację założonych planów sprzedażowych,

- dbałość o ekspozycje produktów Samsung.

Oferujemy:

- ciekawą pracę w doskonale znanej, międzynarodowej firmie,

- wynagrodzenie stałe + premie,

- szkolenia produktowe i wsparcie merytoryczne przełożonego,

- możliwość pracy z najnowszymi produktami IT/Telecom,

- formę zatrudnienia na umowę zlecenie – współpraca długookresowa.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: ”Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”

Ponadto zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PARK PROMOCJI Ewa Trybulak
ul. M.J.Piłsudskiego 41/21, 25-431 Kielce,

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji- na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat wyznaczony przez administratora,

4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 

5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

7) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 14; 02-676 Warszawa.

    

Praca tymczasowa dla studenta

Firma badawczo- doradcza Eu Consult Sp. z o.o. w związku z realizacją dużego projektu badawczego na zlecenie Centrum Unijnych Projektów Transportowych poszukuje do współpracy osobę z Gorzowa lub pobliskich miejscowości do przeprowadzenia krótkiego wywiadu według przygotowanego scenariusza na terenie gminy Deszczno.

Oferujemy:
wynagrodzenie 50 zł netto za przeprowadzony wywiad (umowa o dzieło) możliwość współpracy przy kolejnych projektach.

Wymagania wysoka kultura osobista komunikatywność rzetelność w realizowaniu zadań

Skontaktujemy się z wybranymi osobami Osoba do kontaktu: Anna Dryja Tel. 604 356 081 Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poszukujemy osób na stanowisko Kelner/Kelnerka w Hiszpanii
 
 
OPIS STANOWISKA: Poszukujemy chętnych osób do pracy na stanowisku kelner/barman do pracy w Tarragonie.  
 
Oferowane stanowiska: Kelner, barman
WYMAGANIA:

• Udział w rozmowie kwalifikacyjnej 22.02.2020 we Wrocławiu 

• Dyspozycyjność na minimum 2 miesiące

• Komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz podstawowy hiszpański

• Zdolności organizacyjne
OFERUJEMY:

• Wynagrodzenie od 4300 do 4500 PLN netto miesięcznie „na rękę”

• Pracodawca zapewnia bezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie

• Umowę o pracę z absolutnie wszystkimi świadczeniami socjalnymi

• Ubezpieczenie • Możliwość wyjazdu w parze/grupą znajomych
Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PRO STAFF EWA KURDZIEL z siedzibą w Zgorzelcu przy ulicy Łużyckiej 15 zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.  
Prosimy o przesyłanie CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem „Kelner 22.02.2020”. Przypominamy o konieczności umieszczenia powyższej klauzuli.  
Informujemy, że: 1. Administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej powyżej jest PRO STAFF EWA KURDZIEL z siedzibą przy ul. Łużyckiej 15; 59-900 Zgorzelec, tel.: 668-183-362, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 2. Celem zbierania danych jest selekcja, a następnie rozmowy wstępne i przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego potencjalnych pracowników dla Klientów biura. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego. 5. Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim – firmom chcącym skorzystać oferty biura pośrednictwa pracy i przez biuro zatrudnić pracownika. Odbiorcami danych będą także instytucje upoważnione z mocy prawa. 6. Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały profilowaniu w celu wyłonienia odpowiedniego kandydata na odpowiednie stanowisko pracy. 7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Konkurs na stanowisko archiwisty/archiwistki w Archiwum Karla Dedeciusa w Collegium Polonicum w Słubicach

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza konkurs na stanowisko

archiwisty/archiwistki w Archiwum Karla Dedeciusa w Collegium Polonicum w Słubicach

Stanowisko będzie obsadzone jak najwcześniej, planowany termin przejęcia obowiązków: 01.05.2020 roku.

Zakres obowiązków:

  • przejmowanie, porządkowanie i opracowywanie zespołówarchiwalnych
  • podstawowa konserwacja różnorodnych materiałówarchiwalnych
  • wykonywanie kwerend i udzielanie informacji ozasobach
  • współpraca przy przygotowywaniu wystaw, odczytów, konferencji i innych projektów Archiwum oraz Fundacji aktualizacja strony internetowej Archiwum i prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych

Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania:

  • Wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie w dziedzinie archiwistyki, bibliotekoznawstwa, polonistyki, germanistyki lub w dziedzinach pokrewnych
  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (dla kandydatów z polskim jako językojczysty) – udokumentowana znajomość języka przynajmniej na poziomie B2
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (dla kandydatów
    z niemieckim lub innym językiem jako językojczysty) – udokumentowana znajomość języka przynajmniej na poziomie C1
  • Zainteresowanie polską i niemiecką literaturą współczesną i polsko-niemieckimi stosunkami kulturowymi w XX i XXI wieku
  • Gotowość do podwyższania kwalifikacji, szczególnie w dziedzinie archiwistyki
    (o ile kandydat lub kandydatka nie dysponuje wykształceniem w tej dziedzinie)
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Access i Microsoft Outlook
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Samodzielność i systematyczność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość systemów zarządzania zasobami archiwalnymi
    (szczególnie a/DIS BMS)
  • Znajomość języka rosyjskiego lub angielskiego

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym zespole renomowanej uczelni
  • Zatrudnienie na pełen etat na czas nieokreślony wraz z pełnym pakietem socjalnym
  • Możliwość elastycznego kształtowania czasu pracy
  • Pracę w przyjemnych warunkach lokalowych i kameralnym zespole
  • Możliwość zakwaterowania na miejscu
  • Pensja wg stawek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu


Wszelkich informacji dotyczących stanowiska pracy i procesu rekrutacji udziela dr Agnieszka Brockmann, tel.: (0048)618296752, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) wraz z poniższą klauzulą proszę nadsyłać do dnia 29.02.2020r. pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formie jednego pliku pdf.

W składanych dokumentach CV proszę zawrzeć klauzulę zgody o następującej treści:

Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą: ul. Henryka Wieniawskiego 1, 61 - 712 Poznań.
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Celem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
  4. Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998r. N21, poz.94 z późn. zm.).
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania
    w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
  9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa,
    w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  10. Pani/ Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.


   Kierownik działu IT
 
 
Co dla Ciebie przygotowaliśmy:

*Nowoczesną przestrzeń pracy.

*Zawodowe wyzwania, którymi będziesz chwalić się znajomym.

*Pakiet powitalny.

*Pakiet socjalny.

*Miejsce w naszym Dream Team.   

Jako Kierownik działu IT będziesz:

*Zarządzać działem IT.

*Wspierać całą infrastrukturę w tym użytkowników, serwery i oprogramowania.

*Wprowadzać innowacyjne rozwiązania w celu usprawnienia pracy działów.

* Monitorować pracę wewnętrznych zespołów.

*Realizować projekty informatyczne.

* Zarządzać zgłoszeniami IT.

*Tworzyć raporty.

*Nadzorować nad systemem informatycznym i nad bezpieczeństwem Spółki.

Żeby odnieść sukces potrzebujesz kilka magicznych składników. Ich lista jest poniżej.

*Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu działem IT.

*Znajomość systemów bazodanowych, ERP np. Symfonia.

*Umiejętność wykonywania zapytań do baz danych oraz tworzenia raportów.

* Znajomość języka SQL.

* Doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych.

*Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych (np. ERP).

* Komunikatywność i pozytywne nastawienie na klienta wewnętrznego.

* Doświadczenie w pracy z firmą posiadającą prywatny kapitału.

* Mile widziana znajomość IBM Lotus Notes.

To jak?   Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz zobaczyć jak stajesz się lepszą wersją siebie? Daj nam znać. A jak? To proste. Wyślij CV (takie zwyczajne i nudne), albo nagraj filmik na youtube.com i wyślij nam linka albo … sam wymyśl jak nam się zaprezentować.

Tylko pamiętaj żeby dopisać informację o danych osobowych i o tym, że możemy używać danych do przyszłych rekrutacji.

Nasz adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Numer telefonu: 577 844 588

Back to top