Przedstawiciel 

Aviva jest międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeniowo - finansowym. Zaufały nam 34 miliony Klientów w krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Aviva działalność w Polsce rozpoczęła w 1992 roku. Od początku kieruje się wszechstronnie rozumianymi zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu i popularyzuje taką postawę. W sposób szczególny wspiera wolontariat i stosowanie dobrych praktyk w biznesie. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Zachęca pracowników do zachowań przyjaznych dla środowiska. Ponad 40% naszych Pracowników współpracuje z nami więcej niż 20 lat.

Poznaj korzyści ze współpracy z nami:

  • Prowizja + system premiowy (stałe wsparcie finansowe na początku).
  • Dla najlepszych wysoki element stały.
  • Nagrody rzeczowe, finansowe i wyjazdy zagraniczne, jeśli będziesz pracowity.
  • Profesjonalne szkolenia. 
  • Opieka doświadczonego Menedżera.
  • Możliwości rozwoju, awansu i realizowania własnych projektów w zgodzie ze standardami.
  • AVIVA https://m.youtube.com/watch?v=b59NdedqXgs&t=31s

Jakie będą Twoje zadania:

  • Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i oszczędnościowych oraz dopasowanie do potrzeb klienta.
  • Opieka nad Klientami AVIVA.
  • Obowiązkowy udział w szkoleniach AVIVA.

Dlaczego warto być Agentem?

Dlatego, że pomaganie sprawia przyjemność.

Dlatego, że przynosi ogromną satysfakcję i poczucie bycia lepszym człowiekiem.

Dlatego, że spotkasz ciekawych ludzi.

Dlatego, że wdzięczność i zadowolenie Klientów przynosi radość i wzruszenie. Dlatego, że zaufanie Klientów buduje Twoje poczucie własnej wartości.

Jesteś zainteresowany? Czekam na Ciebie!

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Przedstawiciel/9280-8238-26-dls-1710.html

Aviva: Internal

POLSKA RADA BIZNESU

 
 
POINFORMUJ studentów Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim O NAJWIĘKSZYM NIEZALEŻNYM PROGRAMIE STAŻOWYM W POLSCE
Szanowni Państwo,

Studenci i absolwenci Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim mogą zgłaszać się na staże w ramach 17. edycji Programu Kariera organizowanego przez Polską Radę Biznesu. 

Przekazuję materiały elektroniczne, które mogą Państwo pobrać pod tym linkiem. Są to grafiki i propozycje tekstów do wykorzystania na Państwa stronie internetowej, w newsletterach czy mediach społecznościowych.

W tym roku ponad 40 firm zaoferowało ponad 100 płatnych staży w kilkunastu branżach. Wszyscy stażyści otrzymają wynagrodzenie w kwocie min. 3500 zł za miesiąc. Szczegóły na stronie programkariera.pl.

Jestem przekonany, że 17. edycja Programu Kariera okaże się sukcesem. Przede wszystkim skorzystają na tym młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy, w tym studenci i absolwenci Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Dlatego liczę na współpracę z Państwem. 

Z pozdrowieniami,
Maciej Szulc
Koordynator Programu Kariera
 
 
Wiadomość wysłana w imieniu: Stowarzyszenie Polska Rada Biznesu, Al. Ujazdowskie 13, 00-001 Warszawa, przez: Forward PR Jacek Miciński, ul. Nałęczowska 58, 02-922 Warszawa.
 
 
Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, możesz się wypisać.
Ruszył nabór na płatne staże w ramach 17. edycji Programu Kariera
 

OTWÓRZ   FRANCZYZĘ

 

BIURO PODRÓŻY - SPRZEDAŻ UBEZIECZEŃ - PUNKT KURIERSKI

 

ZAPEWNIAMY

  • możliwość sprzedaży ofert ponad 50 touroperatorów turystycznych oraz ponad 15 agencji ubezpieczeniowych (brak opłat za współpracę z touroperatorami)
  • bezpłatne szkolenia wprowadzające, systemowe, sprzedażowe, produktowe w tym wyjazdy zagraniczne gratis
  • szkolenia z prowadzenia księgowości
  • bezpłatne szkolenia z zakresu sprzedaży ubezpieczeń (komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, turystycznych)
  • bezpłatne egzaminy Komisji Nadzoru Finansowego do sprzedaży ubezpieczeń
  • wsparcie merytoryczne i promocyjne przy otwarciu biura, przygotowanie projektu aranżacji wnętrza i wizualizacji zewnętrznej
  • wyposażenie lokalu – dostarczenie do biura gotowego wyposażenia (meble, banery, plakaty) profesjonalne oprogramowanie
  • system szkoleń i warsztatów dla franczyzobiorcy oraz pracowników

WYMAGANIA SIECI

  • posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura (udzielamy pomocy w zdobyciu dotacji i dofinansowań, pomoc przy wypełnianiu wniosków)
  • chęć rozwoju marki na lokalnym rynku
  • lokal ok.15 m2
  • doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
  • determinacja, otwartość na zmiany
  • chęć do udziału w szkoleniach

INFORMACJE:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.mywayholiday.pl tel. 500-102-635

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My Way Holiday Sp. z o.o.

ul. Instalatorów 5/U3, 02-237 Warszawa NIP 5223178973, KRS 0

Back to top