Asystent Doradcy Klienta Korporacyjnego

 

w obszarze bankowości korporacyjnej – umowa na zastępstwo

 

 

Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.

 

Nr ref.: MJ/29/ADKK

 

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

      Wsparcie pracy analityka i doradcy klienta korporacyjnego

·         Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i  informacji

·         Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą obsługą klientów

·         Kompletowanie dokumentów na potrzeby oferty przetargowej

·         Przygotowanie podstawowych analiz kredytowych


·     Oferujemy:

  Pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę, w oparciu o umowę o pracę

·         Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej międzynarodowej organizacji

·         Profesjonalny program wdrożenia w zakres obowiązków

·         Wsparcie w aktywnym kreowaniu swojej ścieżki rozwoju

·         Różnorodne świadczenia pracownicze, w tym m.in. opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny

·         Możliwość łączenia nauki i zdobywania doświadczenia dzięki elastycznemu wymiarowi czasu pracy

Oczekujemy

· Oczekujemy:

  Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany

·         Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji
w działaniu

·         Zainteresowania rozwojem na ścieżce analitycznej

·         Znajomości podstawowych zagadnień z dziedziny bankowości i analizy finansowej

·         Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku

·         Dobrej organizacji pracy

·         Obsługi komputera, szczególnie programu WORD i EXCEL

·         Dodatkowym atutem będzie  wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów

 

Wejdź na www.ingbank.pl/kariera

 

Wybierz stanowisko z dostępnych ofert pracy i ZAAPLIKUJ!

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 


Prosimy o dołączenie oświadczenia następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez ING Bank Śląski S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych innym firmom należącym do Grupy ING.

 

 

         PRACA TELEMARKETER

Idoradcy Finansowi Radosław Bartkowski działa w ramach ogólnopolskiej sieci
partnerskiej Nest Banku, obsługując klientów indywidualnych i micro
przedsiębiorstwa.


Telemarketer
Gorzów Wlkp,

Zakres obowiązków:

• telefoniczne umawianie klientów z segmentu klienta indywidualnego i małych
przedsiębiorstw
• współpraca z doradcami klienta

Wymagania:
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• umiejętność pracy w zespole
•bardzo dobra dykcja i miły ton głosu

Oferujemy:
• elastyczny czas pracy
• wstępne szkolenie z wykonywanych zadań
• możliwości rozwoju zawodowego
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + prowizja


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert zawierających CV oraz list
motywacyjny na adres :

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny : 511-040-256
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

 Lektor języka angielskiego
 
W związku z prężnym rozwojem szkoły językowej - Centrum Szkoleniowego Memo, poszukujemy osoby na stanowisko lektora języka angielskiego na terenie Gorzowa Wlkp.
 
 
Idealny kandydat powinien spełniać poniższe kryteria:-zaangażowanie
-chęć do samodoskonalenia swoich umiejętności
-biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-wykształcenie kierunkowego (ew.w trakcie studiów) lub certyfikat CAE
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne: komunikatywność, elastyczność, otwartość, kreatywność, łatwość przekazywania wiedzy
-systematyczność i dyscyplina w pracy
-odpowiedni warsztat metodyczny
 
Oferujemy:-pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
-bezpłatne szkolenie w zakresie metod kształcenia
-dostęp do materiałów szkoleniowych

Zachęcamy do wysyłania CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Centrum Szkoleniowe Memo

praktyka w PKO Banku Polskim

najlepszą lokatą dla Ciebie

Oddziały: Szczecin, Gorzów Wielkopolski, Sulęcin

Zespół: Zespół Obsługi Klienta, Zespół Bankowości Osobistej, Zespół Małych i średnich Przedsiębiorstw, Zespół Bankowości Hipotecznej

Miejsce praktyk: Szczecin, Gorzów Wielkopolski , Sulęcin

Rodzaj umowy: umowa zlecenie

Termin praktyki: kwiecień– grudzień 2017 roku

Czas trwania praktyki: 1-3 miesiące

Termin zgłoszeń: 25.04.2017 r.

Opis jednostki: Oddział Detaliczny jest jednostką organizacyjną Banku, której podstawowym zadaniem jest bezpośrednia sprzedaż produktów i usług klientom rynku detalicznego.

Twój wkład:

• jesteś uczniem powyżej 18 r.ż., studentem lub absolwentem kierunku: Bankowość, Finanse, Ekonomia (preferowane)

• posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)

• masz doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych (mile widziane)

• jesteś komunikatywny, dokładny, lubisz pracę w zespole

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

• pracy z dokumentacją dotyczącą obsługi klientów Banku

• przygotowywaniu i wysyłaniu ofert produktowych

• przygotowywaniu zbiorów danych do archiwizacji

Twój zysk:

• atrakcyjne wynagrodzenie

• elastyczne godziny praktyki w ramach umowy zlecenia

• zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu bankowości i finansów w największym polskim banku

• merytoryczne wsparcie indywidualnego opiekuna

• zaświadczenie po zakończeniu praktyki

• dla najlepszych – możliwość kontynuacji współpracy

Od lat jesteśmy w czołówce najbardziej pożądanych pracodawców wg rankingów:

  • UNIVERSUM
  • AIESEC
  • Antal International
  • Solidny Pracodawca

Sprawdź się i rozwijaj swoją karierę pod okiem profesjonalistów.

Zgłoszenie (cv i list motywacyjny) prześlij na skrzynkę e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w temacie maila: Praktyki - lokalizacja oddziału.

W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

 

PRACA W RADIO

w Gorzowie Wielkopolskim

Oferujemy:

  • przyuczenie do wykonywanej pracy,
  • miłą i przyjazną atmosferę,
  • współpracę z doświadczonymi dziennikarzami,
  • umowa na cały etat lub inne formy zatrudnienia do uzgodnienia,
  • możliwość stałego zatrudnienia,
  • dobre warunki pracy.




Oczekujemy:

  • kreatywności,
  • zaangażowania,
  • umiejętności współpracy w grupie.




Oferta skierowana jest zarówno do studentów (różnych kierunków), jak i osób chcących związać swoje życie zawodowe z mediami i dziennikarstwem.

Serdecznie zapraszamy!

kontakt:

TEL. 694 40 40 46

 

PRAKTYKI/STAŻE W DZIALE HR – PREMIE ZA EFEKTY

 

     Lubisz wyzwania?

     Szybko i efektywnie radzisz sobie z nowymi sytuacjami?

     Z łatwością obsługujesz komputer?

     Chcesz pomagać ludziom w znajdowaniu pracy za granicą?

     Jesteś osobą kreatywną i komunikatywną?

     Chcesz się nieustannie rozwijać i zdobywać doświadczenie w branży HR?

 

 

Jeśli tak, ABC WORK poszukuje właśnie Ciebie!

 

Prześlij swoje CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i zdobądź posadę w energicznie rozwijającej się firmie

 

 

Co zyskujesz?:


- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowych umiejętności
- Możliwość zdobycia doświadczenia z dziedziny HR oraz Marketingu



Zdobądź z nami doświadczenie w:


- Zamieszczaniu ogłoszeń na portalach internetowych
- Obsłudze telefonicznej interesantów
- Pozyskiwaniu kandydatów do pracy oraz klientów
- Budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z kandydatami;



Cechy idealnego kandydata:


- Samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Umiejętność pracy w zespole
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Dobra organizacja czasu pracy
- Kultura osobista
- Bardzo dobra obsługa Pakietu MS Office
- Otwartość, zaangażowanie, rzetelność

 

ABC Work to firma rodzinna, która z sukcesem działa na rynku związanym z rekrutacją. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu w przeprowadzaniu procesu rekrutacji oraz działalności prowadzonej zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa jest certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 12912.

 

 

Back to top