Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim – praca zdalna

Obowiązki:

  • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów francuskojęzycznych
  • Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
  • Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami

Wymagania:

  • Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka francuskiego (min. C1)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
  • Gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
  • Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
  • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)

Oferujemy:

  • Możliwość pracy na cały etat zdalnie, z domu pracownika
  • Zmianowy system pracy (8h dziennie, w przedziale między 6.00-24.00, pon-nd)
  • Umowę o pracę i długofalową współpracę
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiety sportowe (MultiSport)
  • Zniżki na produkty naszego Klienta

Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt:

Natalia Pacler – Senior Talent Sourcing Consultant

Tel. 608 549 211

Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Back to top